Vad säger våra kunder?

Vi använder oss av Konferensrumsdatabasen eftersom de har stort fokus på service och kunden, levererar alltid med hög kvalité.
Sofia Mårtensson
Facility Manager

RESURS BANK AB

Aldrig har vi haft sådan koll på allt vi levererar till våra kunder. Med allt i molnet och dessutom säkert, så kan vi nu enkelt ta fram det underlag som våra kunder kräver.
Mattias Edinge
VD

AViDo AB

Ett knapptryck och vi får en snygg dokumentation på alla våra konferensrumsinventarier , ritningar , serienummer med mera.

Dessutom en skalbar lösning, genialiskt!
Mikeal Väst
Solution Architect

Våra vanligaste frågor

Nedan finner du svar på våra mest ställda frågor, det kan underlätta innan du kontaktar oss. Men vi tar såklart mer än gärna emot alla tips och önskemål som du kan komma med till oss! Varmt välkommen!

Maila oss på info@konferensrumsdatabasen.se

Du väljer enkelt att registrera dig i vår portal www.konferensrumsdatabasen.se/kontakt , vi kommer sedan lägga upp dig som kund och du kommer få ett välkomst mail tillbaka. Vi tar mer än gärna ett möte digitalt om det är av intresse sedan för att visa dig hur man kommer igång…

Det är rätt enkelt… det är det som är vår leverans, enkelt men ändå ovärderligt för dig som kund.

När du väl har fått ditt inlogg är det bara att sätta igång och lägga upp dina kunder, konferensrum efter land, ort och adress.

Ja, svaret är enkelt! Du kan sortera, och hantera alla din konferensrum på namn, ort, stad, eller land. En funktion som är självklar är att du kan söka upp det du letar efter enkelt. Finns det i databasen så hittar du det när du söker.

I ditt standard paket så har varje licens 2 GB som standard, önskas mer så kan det utökas genom att välja vår tilläggstjänst – utöka mitt lagringsutrymme.

Obs! Ni kan utöka per organisation eller per användare.

Vår tjänst baseras på en cloud lösning med skalbarhet och kraft så det räcker för alla, vi har ett samarbete med Beebyte som även levererar en säker plattform via SLL (Secure Sockets Layer). Krypteringen är på 256 bitar som är en standard hos BeeByte.

Vi har två olika licenser, dessa baseras på hur många konferensrum som kund man har,

“STANDARD” licens kostar 495 kr ex moms , per månad. Där har ni tillgång att lägga upp 1-100 konferensrum, 35kr ex moms – per rum.
“ENTERPRISE”, licens erbjuds utefter era behov och vi har haft möte.

Hur många licens baseras på per användare, e-post adress är det som utgör hur mycket det kommer kosta er totalt för företages access.

Vårt mål är alltid att ta fram rätt pris på vad vår tjänst gör just för ert företag.

Vi har inte många krav, men ett krav vi ställer är att ni är ett företag och innehar ett godkänt organisationsnummer som är giltigt.

Använder du vår standard licens så har du ingen avtalstid bunden, dock har vi alltid 3 månaders uppsägningstid. Dvs det är du som väljer när det är dags att säga hejdå, men vi tror inte du kommer vilja det! Vår service är alltid att se till så ni är nöjda och att det tillkommer nya funktioner hela tiden. Vi kan dock inte lova att allt ingår.

Med vår standard licens når du långt, det är såklart vår tanke med det hela. Dock ibland så finns det funktioner och extra tjänster som baseras på att man behöver vår enterprise modell , det kan vara så att ni önskar har någon koppling mot annat system så som ert kundregister eller liknande. Om ni önskar detta så tar vi en diskussion och arvode tas efter påbörjad konsulterad timme.